på Avanti men frivillighetssentralen hadde visst ikke lov til å arrangere gøy.

Date: 5/13/2026

By monjanse

jeg var på Avanti med frivillighetssentralen fprdi de arrangerte gøy igjen ved å ut å spise, bingo og osv. men de hadde visst ikke kommet, fordi de ikke hafde lov til å arrangete gøy mere.